torsdag 1 juli 2010

Ridit Bill och Bull idag :) Skogsrundan med båda men red ner till sjön med Bill o plaskade lite i vattnet med honom ;P Först var han livrädd för vattnet och hoppade runt på stället när han såg det :Ö Men hoppade av och lugnade han och så gick vi runt lite o chillade sen gick vi närmare o närmare vattnet ;) Det slutade med att jag kunde sitta på när han stog i vattnet och jag fick hindra honom från att ge sig ut på en simtur med mig och min mobil xD Ja menar bulls får jag inte ens ner på stranden :Ö Så nu har jag ett hemligt vapen för att få ner bulls ;D <3

Och allt känns så sjuuukt bra med Bulls nu! Åhh han har liksom aldrig varit så här! Han kommer i hagen när jag visslar fast han har massa gott gräs och en hästkompis! :O Han blir ALDRIG irriterad på mig när jag borstar, även om jag borstar på bogen,sadelgjordsläget eller rumpan! Det är helt sjukt! Förr försökte han bita mig när jag borstade på dem ställena... Och han är helt coollugn i trafiken fast det åker förbi lastbilar och timmerbilar och massor med personbilar! Ja menar i söderhamn så drog han eller försökt sparka mot bilarna och nu är han såååå cool, fast dem kör dubbelt så snabbt och det är 10dubbelt så många :Ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar