söndag 13 juni 2010

Riktigt jävla länge sen!

Ja nu är det mycket som har hänt sen sist! Jadu allt går super med Bullen och nu har vi ju flyttat också :D Min älskade pöjk går här utanför mitt sovrumsfönster och betar i sin hage :) Sjuuuukt mysigt :) Ja och idag har det hänt mycket ;) Jag och morsan har matat lite djur, lagat stängsel, bärt stolp, tagit av skorna på hästen, vallat får, lagt tre viltspår och gått två av dem, sen har vi tränat agility med alla tre hundarna :)
Men när jag inte varit upptagen med allt det där så har jag myst med min älskade pålle och klickertränat valpen :) Gick viltspår med valpen idag också och hon var grymt duktig! Och hon ÄLSKAR klöven :D

Igår så var min mage lite sönderstressad av flytten men det är bättre nu och jag får bara lite småstressattacker ibland men då äre bara andas lugnt o tänka på nåt annat ;)
Har inte kommit till den delen med att packa upp kläderna än men jag ska väl gö de o :P

Imorgon ska vi sätta upp stolp runt 4 hektar eller vad de va och så ska vi se om vi kan fila lite på bulls hovar och om jag kanske hinner rida lite smått i hagen eller nåt :) Men först i morgon bitti så ska jag och Janne till stan för jag läre köpa flugmedel åt bulls ;) Ja det var väl inte så mycket mer! Har grymt ont i axeln dock men det går väl över hoppas jag ;) Min förkylning börjar lägga sig lite nu också :D <3

See ya och ska försöka uppdatera er imorgon också :) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar