onsdag 21 april 2010

Länge sen ;)

blåsigt väder + bil som kör alldeles för fort med skramlande släpvagn = vettskrämd Bullen resten av ridturen -.-

Jaja gick någorlunda ändå... Jag känner att dem där lösgöringsövningarna jag börjat med verkligen ger resultat! Han är mycket mjukare nu, speciellt i halsen :) Har börjat på att jobba lite i en högre form mitt i ridpasset ungefär och han börjar förstå hur jag menar ^^ Men har lång väg kvar på den låga formen fortfarande men det är ju alltid bra att variera lite ;) Men blev ju då tvungen att hoppa av och leda en Bullen som VÄGRADE gå framåt ett antal gånger -.- Men det gick bara jag gick med honom :P Men han var ju liksom rädd för ALLT som rörde sig och jag menar snön är ju typ borta så det finns ju GANSKA mycket saker som rör sig när det blåser :Ö
Mobilbild sen i lördags :)

3 kommentarer:

  1. Mycket spöken ute nu ;)
    Miss U <3

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det dära. Han blev livrädd för en traktor som kom körandes så han hoppa ner i diket och skakade.. stackarn<3

    SvaraRadera
  3. EMMA UPPDATERA!:D

    SvaraRadera