onsdag 7 oktober 2009

4 månader tillsammans idag <333


Är så JÄVLA nöjd med rullis idag! :D <3
Har inte hopptränat på ca 2 veckor nu xD Bara tagit nått skutt ibland när det legat över stigen redan där ja ridit :P

Men jaja red bort till Sandtaget(terrängbanan) och värmde han på vägen dit och "utanför" själva terrängbanan och han lyssnade jättebra redan från början och gick ner i form såfort jag började böja han på volterna och allt :P Sen började jag hoppa lite smått och han gick jättefint, jag kände verkligen STOR skillnad mot förr :D Han var så mjuk o fin o höll formen nästan hela tiden :) Han hade även jättefina hopp som var lätta att följa och sen tog jag det höga några gånger(vet inte riktigt vad de låg på idag men kanske 80-100 cm och han brukar alltid rusa innan det... Men idag så tog han de lugnt o höll en bra galopp :D :D :D sen så hoppade han jättefint och det var superlätt att följa :) Förr så slängde han sig över och jag höll på att fara ur sadeln nästan xD


Bullen var absolut bäst idag och det är inte sant hur mycket han har förändrats på dom här 4 månaderna <3 Han har verkligen viljan att lära sig och jag tror att han kan gå långt om jag kan ha kvar honom, både inom hoppning OCH DRESSYR(om jag bara lägger manken till :D)... Han är helt otrolig min lilla ängel <3


FAN VA JA ÄLSKAR DIG! <3 Dom här 4 månaderna har gått alldeles för fort :P <3


DU OCH JAG FÖR ALLTID KEEP ON FIGHTING <3333333333333333333333333333

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det går så bra för er.. =o)
    Saknar Bullen och naturligtvis Beskmin.. min ängel <3.. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja han är helt otrolig lilla pållen <333
    Ja, saknar oxå Beskmin men han har det nog bra däruppe i trappalanda på dom gröna ängarna <33

    P & K <3

    SvaraRadera