lördag 31 oktober 2009

Sandra och Kelly :D <3

Barriär på bild (A) <333



Ja idag så var sandra och kelly med mig till bullen :) <3

Det gick väl ganska bra var lite nervös innan (A) Men sen så gick det bra på vägen dit o vi red till sandgropen och plaskade runt i vattnet där med bullen o kelly knäppte lite kort :P sen vart de terrängbanan en stund men bullen var riktigt pigg och lite crazy så han slängde sig över hindren och kastade runt och skuttade o.s.v. xD Men sen vart de skritta hem o prata lite o sånt ;)

Men jag kände mig riktigt dassig efteråt -.- för de kändes som om dom inte fick rida knappt nåe och så kändes det som om ja skällde jättemycket på bby :( Men jag kanske inbillar mig jag vet inte men jag hoppas att ni hade någorlunda trevligt ändå (Y) <3

Vart inge ridning på lillen idag för att Mikaela hittade ingen sadelgjord xD så de blir kanske imorrn och ska även visa sara och vanessa nya skyddena imorn och prata lite med dom :P

Jaja de var väl allt höres <3

PS. Bilder kommer väl nån gång till veckan när kelly kommit hem och skickat dom till mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar