lördag 17 oktober 2009

Härligt idag :D


OBS. JÄTTEGAMMAL BILD!

Idag vaknade jag typ 8 och åkte till stallet vid 9.
Therese hade byggt en till hage hela morgonen så hästarna var inte ute än så då tog vi ut dom och Therese gick upp och gjorde frukost o sånt till sina ungar medans jag mockade alla 3 boxar. När hon kom ner igen så tog vi in Bullen o Jojjo och gjorde iordning dom.

RIDTUREN:
Det var skithärligt Therese visa mig en ny väg med värsta galoppbacken med typ värsta svängarna oxå och Jojjo drog på som fan men bullen va inte beredd(inte jag heller xD) så bullen for efter som en galning men hann inte ikapp :Ö och mina ögon var full med tårar av den höga farten så jag såg typ inge xD men det var ashärligt. Sen så gick vi en annan väg hem :) Dom var VÄLDIGT pigg nu när dom stått inne hela natten och bara gått ut i en halvtimme eller nåe xD men Therese sa att hon ska minska betforen på han och öka lucernen istället ;) så han kanske lugnar sig liiiiiiiiiiiiiiiiiiite xD

I LÖÖÖV MY CRAZY HORSE XD <333

1 kommentar: