tisdag 3 november 2009

NU HAR JAG BESTÄMT MIG! :D <3


Idag så kom ja till stallet vid 20 i 4 och tog in pojken o therese kom ner så vi pratade lite om allt möjligt och så :) Sen red jag iväg vid 4 kanske o det vart backträning(både i backar o träna på att backa xD) men efter en stund så började de bli så jävla mörkt så då red jag hemåt och tänkte att de vart ganska slappt idag för de kändes som jag ridit i typ 20 min men när ja kom tillbaka så såg jag att kl va 5 i 5 xD så ja red i nästan en timme o han var svettigare än vad han brukar bli på en sån kort ritt men jag fick hela tiden ta ner honom eftersom han var bombpigg så han jobbade riktigt mycke så de va väl de ;) Jaja slängde på han fleecetäcket o vintertäcket o gav han middag oså ut i hagen med tjockisen :P Sen sopa jag rent i stallet o åkte hem :)(tur att ja har lysen på fyrhjulingen (A) <3)

Jaja till rubriken då! Jag har bestämt mig att ja ska stubba han iaf! Therese verkar tycka att de skulle bli skit snyggt oxå o Sara vill att ja ska gört nu äre bara vanessa som inte är förtjust it men tre mot en xD Så nu blire ståman för bullerulls :D <3

PUSS <333

PS. Mamma är inte heller så glad över stubbningen men hon bor 23 mil bort så hon kan inte precis hindra mig xD <333(sorry mommie <3333333)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Fryser inte Bullen om halsen då, det skulle ju du göra om du blev av med håret.
    Ha det bra.
    kram mormor

    SvaraRadera