onsdag 11 november 2009

Paddockis ;)

Älskade Mayo på bild <3333333333333333

Idag så fick jag åka o rida igen för Sara är sjuk och då får hon ta min fredag istället ;) så för ENgångskull så slapp ja rida helt i mörkret eftersom vi slutar två på onsdagar ;) Jaja ja red bort till Åsa och red i paddocken, De vart markarbete, koner, bommar o dressyrövningar :) Han var jätteduktig och skötte sig bra och på vägen hem så fick han jobba ganska rejält också men han verkade tycka om det ;) Han var genomsvettig när vi kom tillbaka så ja borstade av han, slängde på fleecetäcket, vintertäcket osså fick han kornkross o lite äpplen ;) sen vart de ut i hagen igen med bby osså åkte hem o duscha o sen åkte jag iväg med papi o hämta min jacka hos amanda o nu sitter jag här :P

3 kommentarer:

  1. Låter som ett bra pass =o)
    Jag ska iväg och valla nu och sen på Uppfödarutbildning... Kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Det verkar fullt sjå med ridning och skötsel av Bullen, men det älskar ju du. Har ni fått nån snö hos er, vi hadel lite frost i morse. Du får ta det lugnt om det blir halt så ni inte rider omkull. Hoppas hela familjen mår bra.
    Kramar mormor
    ps morfar hälsar oxå

    SvaraRadera
  3. Mamma: Ja det var det verkligen :) Ha så kul :D

    Mormor: Ja de har jag verkligen ;) Jadå vi har snö från dag till dag ena dagen har vi o ena dagen har vi inte ;) just nu så är det vitt på backen :) Nejdå det är lugnt han har ju broddar också är jag försiktig :)

    SvaraRadera